piątek, 6 stycznia 2012

CIASTO MARCHEWKOWE Z PIETRUSZKĄ


   Kolejny z pomysłów na to co robić z wytłokami z produkcji soku. Wyszło przepysznie, a świadomość że jest całkiem dietetyczne nie pozwoliła mi się oprzeć przed pożarciem ponad połowy na raz :)


SKŁADNIKI:
- 2 szklanki wytłoków z marchewki i pietruszki, albo tych samych warzyw startych na najdrobniejszej tarce
- 2-3 jajka
- 2 łyżki otrąb (owsiane+pszenne)
- 2 łyżki skrobii kukurydzianej (opcjonalnie)
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- 3 łyżeczki cynamonu
- 3 łyżki słodzika


WYKONANIE:
Jajka ucieramy ze słodzikiem, dodajemy pozostałe składniki i dokładnie mieszamy. Wylewamy do formy i pieczemy 45min w 160stopniach.
Smacznego :)
(pierwowzór przepisu znaleziony na wielkiezarcie)

3 komentarze:

  1. Rozmiar blachy by się jeszcze przydał Ptasiek =)I czy blachę wykładałeś papierem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę mówiąc piekę w tym co mi akurat w łapę wpadnie - raz w formie na małą babę, a ostatnio w mniejszej prostokątnej - połowa standardowej blaszki na ciasto (nie mierzyłem jej nigdy :) ) i wtedy też wykładałem ją papierem.

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszotka 100 % zapach nieziemski
    tylko ja sobie zmieliłam te marchewę w takiej szatkownicy i nie odcisnęłam i rozpada się ale nie szkodzi
    za duży ze mnie łakomczuch żeby się tym przejmować
    pozdrawiam
    martens

    OdpowiedzUsuń